„Te hányszor kezdted újra?” – szegezi nekünk a kérdést a 10. ARC pályázat a rendszerváltás huszadik évében. A kerek évfordulóra és a jelen gazdasági nehézségekkel sújtott világára tekintettel idén a pályázat szervezői is újrakezdésre buzdítanak. „Ne hagyják, hogy összecsapjanak fejük felett a krízis hullámai, hogy hegyekké nőjenek a problémák! Mert most nem az a kérdés, hogy mit hoz ki belőlünk a válság, hanem az, hogy ki mit tud kihozni a válságból.” – a 10. ARC plakát pályázat felhívását olvashatják.
Restart. Te mivel kezdenéd?– szól az ARC 10. plakát pályázatának kiírása. Azaz hányszor érezted és élted át az újrakezdést gondolkodásban, munkában, alkotásban, kapcsolatban? És sikerült-e a váltás, képes voltál továbblépni, megszabadulni a régi, értelmét vesztett beidegződésektől, vállalt terheidtől? Kinek mit jelent az újrakezdés? S ki hogy tudja ezt megfogalmazni a képek nyelvén?
Hányszor, de hányszor szembesül az ember élete során azzal, hogy valamit újra kell kezdenie? A legelejéről, újragondolva a legfontosabb célkitűzéseit… Különösen mostanában, az oly sok mindent felülíró gazdasági, ökológiai válság, és többek között e kettőből következő személyes válságok idején, amikor az eddig értéknek vélt dolgok megkérdőjeleződnek. Néha egyik napról a másikra kell újrakezdeni, s van úgy, hogy azt érezzük, fogytán az erőnk, megfogalmazott terveink, vágyaink, céljaink lassacskán kontúrjukat veszítik. Személyes életterünk, s a minket körülvevő globális élettér pedig egyre fogy.
Az idén 10. évfordulóját ünneplő ARC legújabb plakát pályázatán most arra kéri a leendő pályázóit, ne hagyják magukat. Ne hagyják, hogy összecsapjanak fejük felett a krízis hullámai, hogy hegyekké nőjenek a problémák! Mert most nem az a kérdés, hogy mit hoz ki belőlünk a válság, hanem az, hogy ki mit tud kihozni a válságból. Éppen ezért jó, ha a pályázók számba veszik, mi az, ami maradt, miből lehet, és miből érdemes gazdálkodni! „Haladd meg magad, lépj túl a megszokott és megunt ARC-os kliséken is, adj képi és szöveges formát az újrakezdésnek! Restartold magad az ARC-on!” – szól a felhívás.
Te mivel kezdenéd?
Az ARC születésének pillanatától kezdve a szabad véleménynyilvánítás lehetőségét kínálja mindazoknak, akik vizuális formában mesélnének mindarról, ami a pályázat aktuális alapgondolatának megfelelően, foglalkoztatja őket. Idén, 2009-ben az újrakezdés tematikájában hagyhat nyomot bárki – megkötések és korlátozások nélkül, megtartva vagy éppen elvetve a plakát műfaji kereteit. Az alkotók kizárólag saját, eredeti alkotásukkal vehetnek részt a pályázaton óriásplakát (504 x 238 cm) és álló A0-ás plakát (84 x 118 cm) formátumban. A részletes pályázati feltételeket, a letölthető jelentkezési lap és a pályázattal kapcsolatos egyéb információk a www.arcmagazin.hu oldalon találhatók meg.
Az eddigi gyakorlatnak megfelelően a pályázaton való részvétel az első három pályaműig ingyenes, ezt követően pályaművenként 6.000 Ft +Áfa. A pályázatokat elektronikus úton a www.arcmagazin.hu oldalra kell beküldeni, a beküldési határidő: 2009. június 26.
A szakmai zsűri – melynek névsorát ugyancsak az ARC honlapján teszik közzé júniusban – saját maga által megállapított szempontrendszer alapján értékeli a pályamunkákat, s közülük a legjobbnak ítéli oda a komoly nyereményeket, így például a nyitott repülőjegyeket, az egyhetes belépőket a Sziget Fesztiválra, vásárlási utalványokat, rajz- és design szoftvereket, újságelőfizetést vagy borválogatást. Természetesen idén is lesz Borz-díj, melyet a zsűri a leginkább kedélyborzoló alkotásnak ítéli oda, s nem hiányozhat a Közönségdíj sem: ezen díj odaítéléséről a közönség dönt a már kiállított plakátok alapján.
Egyperces Filmpályázat az AXA gondozásában
Idén az egyperces filmpályázat az AXA támogatásával került a pályázati kiírásba, ARC Másképp Egyperces Filmpályázat címmel. Az AXA a kiírás ernyőtémájához, a Restarthoz híven, arra kéri a pályázókat, fejezzék ki képsorokban, miben látják a problémákat másképp, mint mások. „A megváltozott helyzetnek megfelelően hogyan tudod megváltoztatni berögzült attitűdjeidet? És mindez hogyan jelenik meg mozgóképek formájában a fejedben? Vedd észre a lehetőségeket, és mutasd be másoknak egy kisfilmmel!”- szólítja meg a filmkészítőket az AXA.
ARC+
Bűvös vegyület: H2O
A Restart ernyőtéma mellett a Fővárosi Vízművek külön pályázati felhívást intéz az ARC pályázóihoz. Mi másról is szólhatna a kiírás, mint az ivóvíz népszerűsítéséről!? Jó volna, ha a vízcsapból is az folyna, néha a legkézenfekvőbb megoldás a legjobb is lehet. Hiszen egyre többen felejtik el, hogy egészséges, és egyben természettudatos a csapvízfogyasztás! A Fővárosi Vízművek arra kéri a pályázókat, készítsenek óriásplakátot vagy A0-ás plakátot az ivóvíz népszerűsítésére. A témában beérkező legjobb alkotás készítőjét a Vízművek pénzjutalomban részesíti.
Beküldési határidő (plakát): 2009. június 26.
Beküldési határidő (egyperces film): 2009. július 03.
A 10. ARC pályázat eredményhirdetésére 2009. szeptember 1-jén kerül sor, a Szépművészeti Múzeumban.
A szervezők minden alkotót hívnak, vegyen részt a legújabb ARC pályázaton, s a restart gomb lenyomásával engedje fantáziáját, alkotókedvét szabad szárnyakra!
További információk:
Akció PR Ügynökség
Szigeti Marianna, PR manager
szigeti@akciopr.hu
+36-30-269-2721
Kertész Judit, PR manager
kertesz@akciopr.hu
+36-30-921-1257
Hányszor, de hányszor szembesül az ember élete során azzal, hogy valamit újra kell kezdenie? A legelejéről, újragondolva a legfontosabb célkitűzéseit… Különösen mostanában, az oly sok mindent felülíró gazdasági, ökológiai válság, és többek között e kettőből következő személyes válságok idején, amikor az eddig értéknek vélt dolgok megkérdőjeleződnek. Néha egyik napról a másikra kell újrakezdeni, s van úgy, hogy azt érezzük, fogytán az erőnk, megfogalmazott terveink, vágyaink, céljaink lassacskán kontúrjukat veszítik. Személyes életterünk, s a minket körülvevő globális élettér pedig egyre fogy.
Az idén 10. évfordulóját ünneplő ARC legújabb plakát pályázatán most arra kéri a leendő pályázóit, ne hagyják magukat. Ne hagyják, hogy összecsapjanak fejük felett a krízis hullámai, hogy hegyekké nőjenek a problémák! Mert most nem az a kérdés, hogy mit hoz ki belőlünk a válság, hanem az, hogy ki mit tud kihozni a válságból. Éppen ezért jó, ha a pályázók számba veszik, mi az, ami maradt, miből lehet, és miből érdemes gazdálkodni! „Haladd meg magad, lépj túl a megszokott és megunt ARC-os kliséken is, adj képi és szöveges formát az újrakezdésnek! Restartold magad az ARC-on!” – szól a felhívás.
Te mivel kezdenéd?
Az ARC születésének pillanatától kezdve a szabad véleménynyilvánítás lehetőségét kínálja mindazoknak, akik vizuális formában mesélnének mindarról, ami a pályázat aktuális alapgondolatának megfelelően, foglalkoztatja őket. Idén, 2009-ben az újrakezdés tematikájában hagyhat nyomot bárki – megkötések és korlátozások nélkül, megtartva vagy éppen elvetve a plakát műfaji kereteit. Az alkotók kizárólag saját, eredeti alkotásukkal vehetnek részt a pályázaton óriásplakát (504 x 238 cm) és álló A0-ás plakát (84 x 118 cm) formátumban. A részletes pályázati feltételeket, a letölthető jelentkezési lap és a pályázattal kapcsolatos egyéb információk a www.arcmagazin.hu oldalon találhatók meg.
Az eddigi gyakorlatnak megfelelően a pályázaton való részvétel az első három pályaműig ingyenes, ezt követően pályaművenként 6.000 Ft +Áfa. A pályázatokat elektronikus úton a www.arcmagazin.hu oldalra kell beküldeni, a beküldési határidő: 2009. június 26.
A szakmai zsűri – melynek névsorát ugyancsak az ARC honlapján teszik közzé júniusban – saját maga által megállapított szempontrendszer alapján értékeli a pályamunkákat, s közülük a legjobbnak ítéli oda a komoly nyereményeket, így például a nyitott repülőjegyeket, az egyhetes belépőket a Sziget Fesztiválra, vásárlási utalványokat, rajz- és design szoftvereket, újságelőfizetést vagy borválogatást. Természetesen idén is lesz Borz-díj, melyet a zsűri a leginkább kedélyborzoló alkotásnak ítéli oda, s nem hiányozhat a Közönségdíj sem: ezen díj odaítéléséről a közönség dönt a már kiállított plakátok alapján.
Egyperces Filmpályázat az AXA gondozásában
Idén az egyperces filmpályázat az AXA támogatásával került a pályázati kiírásba, ARC Másképp Egyperces Filmpályázat címmel. Az AXA a kiírás ernyőtémájához, a Restarthoz híven, arra kéri a pályázókat, fejezzék ki képsorokban, miben látják a problémákat másképp, mint mások. „A megváltozott helyzetnek megfelelően hogyan tudod megváltoztatni berögzült attitűdjeidet? És mindez hogyan jelenik meg mozgóképek formájában a fejedben? Vedd észre a lehetőségeket, és mutasd be másoknak egy kisfilmmel!”- szólítja meg a filmkészítőket az AXA.
ARC+
Bűvös vegyület: H2O
A Restart ernyőtéma mellett a Fővárosi Vízművek külön pályázati felhívást intéz az ARC pályázóihoz. Mi másról is szólhatna a kiírás, mint az ivóvíz népszerűsítéséről!? Jó volna, ha a vízcsapból is az folyna, néha a legkézenfekvőbb megoldás a legjobb is lehet. Hiszen egyre többen felejtik el, hogy egészséges, és egyben természettudatos a csapvízfogyasztás! A Fővárosi Vízművek arra kéri a pályázókat, készítsenek óriásplakátot vagy A0-ás plakátot az ivóvíz népszerűsítésére. A témában beérkező legjobb alkotás készítőjét a Vízművek pénzjutalomban részesíti.
Beküldési határidő (plakát): 2009. június 26.
Beküldési határidő (egyperces film): 2009. július 03.
A 10. ARC pályázat eredményhirdetésére 2009. szeptember 1-jén kerül sor, a Szépművészeti Múzeumban.
A szervezők minden alkotót hívnak, vegyen részt a legújabb ARC pályázaton, s a restart gomb lenyomásával engedje fantáziáját, alkotókedvét szabad szárnyakra!
További információk:
Akció PR Ügynökség
Szigeti Marianna, PR manager
szigeti@akciopr.hu
+36-30-269-2721
Kertész Judit, PR manager
kertesz@akciopr.hu
+36-30-921-1257
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése