2008. június 10., kedd

Letiltott szövegek - Gordon Agáta estje

Gordon Agáta 2008. június 12-én csütörtök este nyolctól mutatja be az alakuló Kolhoz összművészeti helyszínen (Bakáts tér 1., a Bakáts téri templommal szemben) verseit.
Elhangzik a Biblia-ciklus, a Transz-spirál és József Etella versei.

Letiltott Szövegek - a gondolatrendőrség gyűjtéséből
Gordon Agáta az alakuló Kolhozban vetít, olvas és körbejár.

A felhangzó versek:
Mária Himnusz
Kecskebiblia
Fűanyám
Transz-spirál
József Etella versei



Példák tiltott gondolatra:

Hála a mestereknek:
„Köszönöm neked alkohol apa
köszönöm neked dohány apa
köszönöm neked fű anyám..."



Ómagyar Mária Siralom:
„könyörüljétek a lányom
kínozzatok engem
avagy halál kínjával
anyáth édes fiával
egutt eruescakollya.tok.."



Transz-spirál:
„a testem egyház
a testem anyaszent
a testem közlekedőedény
a testem transzparens.."

Megfejtések az esten.


Nincsenek megjegyzések: